diumenge, 28 d’octubre del 2012

Tot té una solució...


El xoc tèrmic era una de les solucions que em semblava que tenia més possibilitats, després de provar altres mètodes menys adequats i que van deixar la tetera ferida de per vida... Així que vaig posar la meva tetera al congelador i després d'uns dies li vaig tirar aigua bullent per sobre. RES!!! 
Vaig tornar a posar la tetera al congelador, esperant que se m'acudís alguna cosa millor per fer-li. Uns mesos després, una salvadora de teteres "deshauciades" vinguda de París, va preguntar-me que què hi feia una tetera dins del congelador. Li vaig explicar i em va preguntar si havia provat de posar-la plena enlloc de buida... No, no ho havia pensat... Vam omplir la tetera pel broc i la vam tornar a posar dins. I l'endemà....


Mmmmm, la cosa pintava bé...


Més que bé!!! C-:


Només va caldre esperar a que es descongelés l'aigua per a poder separar la tapa! Si no l'hagués atonyinad en un atac d'impaciència ara la tetera estaria oberta i sencera... En fi, ja ho sé per a la propera...
I aquesta tetera, va viatjar amb la seva nova propietària cap a París on, malgrat les que les ferides que té són incurables, sé que la cuidaran i la disfutaran. Voilà! C-:

8 comentaris:

Aleixo ha dit...

Muy bueno! :-)

Ateliê v.cardia ha dit...

Hola Eli
Quan això succeeix, en general deixar la peça en una galleda d'aigua durant una hora o dues, i llavors jo molt acuradament colpejant amb un mall de goma per afluixar.
bjs Vicente.

Camil.la Pérez Salvà ha dit...

Ara ja no té mèrit, però suspitava que anava per aquí.
Molt bon reportatge.

Jordi Rovira ha dit...

Molt interessant,... gracies per compartir-ho.
Salut!

maria Bosch ha dit...

Ei, molt bé !!!!

Eli Pastafangs ha dit...

Espero que serveixi!! Aquesta tetera ja va quedar una mica perjudicada pels primers intents d'obrir-la una mica a lo bèstia, però si em torna a passar ja sé què faré!! Moltes gràcies per tots els comentaris. Animen a seguir compartint C-:
Petons a tothom!!

emilia ha dit...

GENIAL, lo narras como si fuera un cuento, que bueno, se agradece que compartas estas soluciones que a mas de una nos ha pasado.
Petons

Eli Pastafangs ha dit...

Pastafangs siempre al servicio del/la ceramista!! C-: Bicos

Related Posts with Thumbnails